Re: problem

Atakan Gurkan (agurkan@newton.physics.metu.edu.tr)
Mon, 22 Jan 1996 14:19:44 -0500 (EST)

On Mon, 22 Jan 1996, Murat Naz [Delibalta] wrote:

> [...]

Yukarda onerilen cozum Permission denied turunden bir probleme cozum
olabilir.

Sorun dynamic librarylerin uyumsuzlugu ya da netscape'in o
versiyonun elinizdeki kernel'dan daha yuksek bir versiyona ihtiyac
olmasi olabilir. Genellikle bir programin hangi versiyonlarda calistigi
README dosyalarinda vardir. Eger bu dosyalar yoksa en azindan calisan bir
linux makinasinda /lib ve /usr/lib altindaki dynamic librarylere bir
bakin hatta eger riske girmak isterseniz kendi makinaniza kopyalayip
deneyin. Elbette eger sorun kernel ise biraz daha karmasik cozumler
gerekebilir ama kernel installation hem kernel paketinin README
dosyasinda hem de faq - howto tarzi seylerde anlatiliyor.

sevgi, saygi, rtfm ....
^^^^

Atakan