Re: Linux + Win95

mete donmez (advise07@rorqual.cc.metu.edu.tr)
Wed, 17 Jan 1996 15:15:35 +0300 (MEST)

On Tue, 16 Jan 1996, Can Buyukalkan wrote:

> Su an bilgisayarimda Windows 95 install edilmis durumda . Sormak
> istedigim , bilgisayarimin harddiskini icinde win95 install
> edilmis iken partitionlarina ayirip linux install edebilirmiyim ?

evet. Bu is icin Linux install medyasi ile birlikte genellikle FIPS diye
bir program geliyor bu program ile fdisk kullanmadan partitionlama
yapabilirsiniz. bu programi ODTU de dahil olmak uzere cesitli ftp
alanlarindan bulabilirsiniz.

> Ve linux install disketlerini nereden bulabilirim ?
> calistigim bilgisayardan OdTU ftp veya Bilkent ftp archivelerine
> ulasamiyorum . Evdede internet baglantim olmadigindan , satin
> alabilecegim linux install disketleri piyasada varmi ? Ve bu

Piyasada Linux Kit leri satiliyor ama heryerde yok. Ben birkac ay once
daha rahat calisabilmek icin 4 CD lik bir set almistim. Bu tur cd
setlerinde genellikle Linux ile ilgili herseyi bulabilirsiniz.

(ben kendi cd lerimi aldigim yerin adresini su an hatirlayamiyorum ama
isterseniz bulabilirim)

> fdisk ile hard diski partitionlarina ayirdigimda data kaybim
> olurmu ?
dogru yapilirsa hicbir bilgi kaybi olmuyor
> Cevaplayacak arkadaslara simdiden tesekkurler ...
> Can Buyukalkan

Mete Donmez