Re: Linux + Win95

Can Buyukalkan (feycan@bisth094.rd.netas.com.tr)
Tue, 16 Jan 96 17:31:44 EET

Su an bilgisayarimda Windows 95 install edilmis durumda . Sormak
istedigim , bilgisayarimin harddiskini icinde win95 install
edilmis iken partitionlarina ayirip linux install edebilirmiyim ?
Ve linux install disketlerini nereden bulabilirim ? Iste
calistigim bilgisayardan OdTU ftp veya Bilkent ftp archivelerine
ulasamiyorum . Evdede internet baglantim olmadigindan , satin
alabilecegim linux install disketleri piyasada varmi ? Ve bu
fdisk ile hard diski partitionlarina ayirdigimda data kaybim
olurmu ?
Cevaplayacak arkadaslara simdiden tesekkurler ...
Can Buyukalkan