Re: mpeg

Mustafa (mustafa@hitit.bimel.com.tr)
Tue, 16 Jan 1996 15:39:30 +0200 (EET)

On Tue, 16 Jan 1996, Murat Naz [Delibalta] wrote:

> mpeg_play dosyasini bulamadim cunku archie taramasi programimiz yok acaba bu dosyanin adresini bilenler varmi yada kendilerinde olan mail atarlarsa sevinirim
> naz@lablinux.bim.ktu.edu.tr

Archie taramasi programinizin olmamasi sorun degil cunku verilen
adreslere telnetle baglanip archie diye login oluyorsunuz ... Ve emin olun
elinde mpegplayer olan biri olsaydi simdiye kadar bunu paylasirdi.
Isterseniz biraz daha kendi yaginizla kavrulmayi ogrenip size tavsiye
edilen yollari deneyin ....

Mustafa@hitit.bimel.com.tr
|Hints&Tips: Yurtdisindan ftp yapmak iskende mi ? Mailftp ye ne dersiniz |
|link kopmasindan yarim kalan dosyalar icin Ncftp nin get -C opsiyonu |
|Dosya bulmak icin find . -name 'arananisi*' -print kullanabilirsiniz |
|ls -alR |grep dosyaismi ile de system adminlerini kizdirabilirsiniz |
|Result of Personal Multitasking : $>whoami I dont know ... |
|The fire was discovered then the security problem arouse |
Hints&Tips_v0.1