Re: Linux ve UPS

bilgin sonmez (bilgin@hitit.bimel.com.tr)
Tue, 30 May 1995 05:42:09 +0300 (EET DST)

On Wed, 10 Jan 1996, Yavuz Darendelioglu wrote:

> Anladigim kadari ile henuz Linux ile bu tur bir UPS baglantisi saglayan yok.
> Acaba, Linux calistiranlar UPS'siz mi servis veriyorlar?
Sanirim hayir, Zaten Unix turevi sistemleri UPS'siz calistirma oldukca
buyuk bir riski goze almaktir

UPS kullanmak icin mutlaka Seri port uzerinden baglanti ve powerd'ye
gerek yok. Bunlar ancak UPS devreye girer ve akuleri bitene kadar
calisirsa, akuler bitmeden biraz once sistem kendini normal olarak shutdown
etsin diye kullanilir. UPS'iniz yeteri kadar uzun sure destek
verebilecekse bunu yapmasaniz da pek sorun cikmaz. Biz 4 yildir hic bu
duruma gelmedik.

--
Note:  Views expressed here are my own and do not necessarily reflect the
of my employer.

Bilgin Sonmez Bimel Co. Ltd. Ankara - Turkiye email:bilgin@bimel.com.tr