Re: linux mm garip bir se.. -AZAR-

Yavuz Selim Komur (yavuz@akdeniz.edu.tr)
Fri, 5 Jan 1996 17:58:32 +0200 (EET)

On Fri, 5 Jan 1996, F Kagan Guerkaynak wrote:

> Merhaba once bir sey eklemek istiyorum,
silindi.

Catma kurban olayim cehreni ey nazli hilal
kahraman irkima bir gul, ne bu siddet bu celal.
..
Boyle birsey di.
Adamim sakin ol. Bugunlerde epeyce kisi 1.3.50+'yi quota vs. den dolayi
kullanmaya basladi. Bende bir uyari yapayim dedim. Ayrica top ve free'de
gorunen iki sayi yuzunden degil sistemde epeyce bir yavaslama soz konusu
oldu.
Evet /proc/meminfo dosyasi degismis. birde "cached" diye birsey
eklemisler. Dolayi ile ....

Selamlar.
Yavuz
No brain, still headache.