Re: netscape

Gunay Arslan (arslan@mercan.cmpe.boun.edu.tr)
Thu, 4 Jan 1996 20:55:50 +0200 (EET)

On Thu, 4 Jan 1996, Murat Naz [Delibalta] wrote:

> bir netscape dosyasi daha aldim tarini acarken
> tar:Unexpected EOF on archive file
> mesaji cikiyor ve olusan netscape dosyasinicalistirincada
> cannot execute binary file komutu cikiyor
> sorunumu hallederseniz sevinirim
> tesekkurler
> naz@lablinux.bim.ktu.edu.tr

Pardon sozlerimi lutfen yanlis anlamayin ama acaba hic paketlerle
birlikte gelen README fillerini okuyormusunuz ?? Bazen oyle sorular
soruyorsunuz ki ? Yanlis anlasilmak istemiyorum, hic kimse bu dunyada
bilgin olarak dogmamistir, ama bence bir soru sormadan once o konu ile
ilgili en azindan bulunan text filerini okumak gerek. Herseyi
digerlerinden hazira beklemek olsaydi dunya bugun hala tas devrinde
tavsan kovalamakla gecerdi ..

Gunay Arslan |
email: gunay@boun.edu.tr | URL http://mercan.cmpe.boun.edu.tr/~arslan
arslan@mercan.cmpe.boun.edu.tr | Bogazici University