Re: linux install

F Kagan Guerkaynak (admin@titan.ehb.itu.edu.tr)
Wed, 3 Jan 1996 19:55:57 +0200 (EET)

> haklisiniz, bu UMSDOS adi verilen bir `filesystem' ile mumkun. Ama
> kesinlikle iyi bir cozum degil. Benim onerim Linux'u kesinlikle ayri bir
> partitionda bulundurmaniz.

katiliyorum zira:
1) ext2fs e gore kabaca 5-6 kat yavas calisiyor
2) linux hiyerarsisi dos altinda yer aliyor, DOS altinda
bir dizini ne kadar koruyabiliyorsaniz...

> Benim onerecegim cozum, FIPS adli bir program. Butun linux arsivlerinde
> bulabilirsiniz. Eski partiton unuzu kucultup, yeni bir partition
> acmanizi sagliyor. Guvenilir olmadigi yonunde uyarilar var ama bircok
> kez kullandim, hic sorun yasamadim.

ditto.

> NOT: `partiton' icin turkce bir sozcuk var mi?
cagri, su ana kadar karsilik bulmakta zorlandiginiz kelimeleri anonim bir
yerde yayinlar misiniz ... sadece partition degil herhalde ben olsam bolum
bolumleme, dilim, ayrim, kisim gibi kelimeleri dusunurdum :-)