Re: ramdisk

Yavuz Selim Komur (yavuz@akdeniz.edu.tr)
Fri, 22 Dec 1995 14:37:35 +0200 (EET)

On Fri, 22 Dec 1995 BAYKAL%TRDICLE@vm.ege.edu.tr wrote:

> selamlar,
> Merkezdeki bir pc ye (IBM ps/ValuePoint 486) Linux yuklemeye calisiyorum.
> ilgili disketleri sagolsun akdeniz universitesinden yavuz bey gonderdi
> yukleme sirasinda boot disketini takiyorum,
> boot:
> geliyor burada enter tusuna basiktan sonra, Loading ramdisk....
> geldikten sonra,
> VFS: Insert ramdisk flopy and press Enter
> seklinde bir mesaj geliyor. ve sistem takiliyor.
Size gonderdigim disketler burada calistigi haliyle gonderdim.
Burada o disketler ile login:'e kadar geldim.

Dun baska bir makinada basima geldi
'invalid gzip header' gibi bir mesajla root disk okuma islemini kesiyor.
Diger mesajlarda da yazdiginiz gibi filesystem'i mount edemiyor.
Baska bir makinada deneme sansiniz var ise onu tavsiye edebilirim. Bu
deneme diger makinadaki bilgilere zarar vermez. Makinanin yapisindan
kaynaklanan bir problem olabilir.

Selamlar.
Yavuz
No brain, still headache.