Re: ramdisk

Murat Balci (balci@bornova.ege.edu.tr)
Fri, 22 Dec 1995 13:29:19 +0300 (EET)

On Fri, 22 Dec 1995, Ozkan Feza BICER wrote:

> selamlar,
> iste o asamada boot diski cikarip root diski (muhtemelen color.tgz)

net.gz'yi kullanamaniz daha anlamli. color.gz makinenizi
standalone olarak acar. Daha sonra tekrar network icin bi kernel
derlemeniz gerekir.
murat.

> [...]
> Istanbul Teknik Universitesi
> Nukleer Enerji Enstitusu Maslak Tel:+90-212-285-3880
> 80626 Istanbul Turkiye Fax:+90-212-285-3884

----
Murat Balci UNIX sys. Admin
s-mail : Ege Universitesi B.A.U.M - Bornova, IZMIR, TURKIYE.
e-mail : balci@bornova.ege.edu.tr Phone :+(90)(232)3881080-253