Re: Linux'un PCI bus sorunlari

Can Ozturk (can@protekila.com.tr)
Thu, 30 Nov 1995 20:55:32 +0200 (GMT+0200)

------------------------------
On Thu, 30 Nov 1995 F Kagan Guerkaynak wrote:

> Acaba, PCI bir makina'da sorun mu yasadiniz ??

Hayir, sadece kamuoyu arastirmasi yapiyordum. Usenet'teki bazi
sikayetler, ve howto'lardaki uyarilar gozume carpmisti, onun icin sordum.

Elbette sorun linux'tan degil hardware ureticilerinden kaynaklaniyor.
Henuz bu aletler tam yayginlasmadigindan ve spesifikasyonlara da her
zaman tam uyulmadigindan, PCI bus'li makinalarin bazi degisik
konfigurasyonlarinda sorun cikma olasiligi daha yuksek.

Uzerinde linux isletecegim aletin linux gibi yaygin ve kaliteli bir sey
olmasinda fayda var, yoksa dos+win95 kullanacak olsam bunlarin sacmaliklari
ile ugrasirken belki de hardware'deki olasi bir sorunun farkina bile
varmayabilirim.

> Sevgiler
> F. Kagan

- Can Ozturk