Re: Linux da listproc

Mehmet Can YILDIZ (mcan@turkuaz.cc.marun.edu.tr)
Wed, 29 Nov 1995 11:35:51 +0200

On Tue, 28 Nov 1995, Mustafa Bodur wrote:

> Linux da listprocu compile ettim. Ilk calistirdigim zaman gelen
> mailleri isliyor hatta daha ocne gelip de islenmemis mailleri de isliyor o
listproc u calistimak icin start dediginiz de serverd deamon i cali$maya
baslar bunu config dosyasi icinde gorebilirsiniz. Onun parametrelerini
bir kontrol edin. Herhangi bir sebepten dolayioluyor olabilir.

> isleri yaptiktan sonra gelen tum mailler ya unknown mailer error olarak
serverd cali$madigi veya /etc/aliases dosyasina gerekli eklemeleri
yapmami$ olmalisiniz.

saygilar
mcan