Re: Linux The BEST ??

Hirac Kasapoglu (hirac@hidiv.cc.itu.edu.tr)
Wed, 8 Nov 1995 09:29:56 +0200 (EET)

Oncelikle sunu belirteyim, procmail'in bir ozelligini kullanarak Barcin
arkadasimizdan gelen maillere asagidaki islemi uygulamaya basladim.

> /dev/null

Dolayisi ile bundan sonra bana gelecek olan cevaplara haberim olmayacagi
icin buyuk bir zevkle cevap vermeyecegim. Cunku o kadar cok vaktim yok.
Ayni islemi yapmak isteyen varsa benimle temasa gecebilir.

On Tue, 7 Nov 1995, Barcin Alpcigay wrote:

> Bana mustafa soysal yakistimasi yapmaniz hosuma gitmedi. Caniniz
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Yarasi olan gocunur.

> Caniniz cehenneme kisaca. Eger tahrik olduysaniz bu sizin probleminiz.
~~~~~~~~~~~~~~~~

OOO bir tahrik daha.

> bu da bir tahrik olabilir sizin gozunuzde ama bence biseyleri

Bir gelisme var ne yaptiginizin farkindasiniz. Guzeeel.

> bilmediginizi kabullenin artik. Yaptiginiz cocukluktan baska birsey degil
> cunku. (Bkz. "Bilmek degil ogrenmemek ayip" - Bir atasozu - Anonim)

Eger hafizaniz kuvvetli ise ben bilmedigim bir seyi sormustum ogrenmek
icin. Celiskili ifadeler kullaniyorsunuz. Bakin baska bazi sozler daha var:

Cok bildigini zanneden cok yanilir. Siz de galiba her seyi bildiginizi
saniyorsunuz. Linux iyi hos guzel de bir de kotu yani var: bazi
kisilerin kendini UNIX guru'su zannetmesine yol acmasi. Neyse gulu seven
dikenine katlanir.

> Senna bana carpsaydi bu buyuk bir seref olurdu heralde (malum coulthard ,
> schumacher ve hill o gitti gideli ancak simdi hava atabiliyorlar. Yoksa
> senna coulthard'a ve digerlerine anca nal toplatirdi). Saldirganlik

Simdi gelelim Formula 1 hakkindaki yorumlariniza. Liste uyelerinden
ozur dileyerek bu konuda bir miktar yazmak istiyorum.

Once kendimden bahsedeyim. 1988 yilindan beri F1'i yakindan, 1992'den
beri de profesyonelce takip ediyorum. Ayni zamanda cok sayida F1 tarihi
ile ilgili kitap ve dokuman ne bulursam okurum. 1992 yilinda Kilometre
isimli otomobil dergisinde F1 yazilari yazdim. 1993'den beri de
AutoShow dergisinde yine ayni konuda yorum ve haberler yazmaktayim.
1993'de Silverstone'da Ingiltere GP'sini takip etme, Ayrton Senna ve Alain
Prost ile tanisma ve konusma sansini ve Damon Hill ile tanisma
sanssizligini yakaladim. Bu yuzden kimsenin F1 konusunda ahkam kesmesine
izin vermem.

Ayrica ben koyu bir
Senna hayraniyim, fakat ayni zamanda gercekciyim de. 1994 yilinin ilk uc
yarisinda Schumacher, Senna'ya bir ustunluk saglamisti ve Senna ile
Schumacher'i yarisci olarak karsilastirdigimizda oldukca ilginc farklar
ortaya cikmakta. Tabii bu mukayeseleri yapabilmek icin uzun yillar yarislari
izlemek, incelemek, onemli dis basin yayin organlarini (haber ve yorumlari)
takip etmek,
ufkunu gelistirmek gerekir. Scumacher 1994 yilinda Ford motoru ile sampiyon
olurken, tamam karsisinda adam akilli kimse yoktu kabul ama 1995'de
Ford motorunu kullananlar nal topladi. Bir pilot eger sadece 5. vitese
takili olarak bir yarisi bitirip ikinci olabiliyorsa biraz dusunmek
gerekir.

> P.S: kisisel bir soru . schumacher'i yerine getiren renault mu yoksa
> kendisi mi? kisisel mailleriniz beklenir (F1 uzerine)

Sizin de bilmedigini seyler varmis demek. Schumacher 1994 yilinda
Benetton-Ford takimi ile sampiyon oldu. Yani Ford motoru ile Renault
degil. Ford ile diger takimlar ve takim arkadaslari nal toplarken o, Ford
motoru ile Williams-Renault pilotlarina nal toplatiyordu.

Hirac Kasapoglu SENNA is always the best.
ITU Computer Center, Turkey Rest in peace Ayrton
hirac@hidiv.cc.itu.edu.tr We will miss you