Re: nerden bulabilirim

Hirac Kasapoglu (hirac@hidiv.cc.itu.edu.tr)
Mon, 6 Nov 1995 09:37:47 +0200 (EET)

On Fri, 3 Nov 1995, Yavuz Selim Komur wrote:

> slackware'in yeni versiyonu itu'de biryerde mirror edilemezmi. Boylece
> ODTU'ye olan ihtiyac biraz azalabilir. Nedersin Hirac, Kagan

Edilmedigini kim soyledi? ftp.itu.edu.tr'a baglanirken ekrana gelen
mesajlarda yazdigi gibi /README.Org dosyasinda tutulan mirror'larin bir
listesi var. Bunlar arasinda linux de gozukuyor. Fakat 19200'luk son derece
hizli hattimizi Bogazici haric tum Istanbul kullanidigi icin cok cabuk
geliyor dosyalar. Boyle olunca da mirror yapilip yapilmadigi pek
anlasilamiyor. ;-)

Saka bir yana mirror tabii ki yapiyoruz. Bu sabah baktigim kadari ile
disket serileri hemen hemen bitmis gibi birsey.

Hirac Kasapoglu SENNA is always the best.
ITU Computer Center, Turkey Rest in peace Ayrton
hirac@hidiv.cc.itu.edu.tr We will miss you