Re: Uretim Problemleri

Barcin Alpcigay (barcin@yef.au.edu.tr)
Sat, 4 Nov 1995 14:37:32 +0300 (EET)

On Fri, 3 Nov 1995, CAGRI COLTEKIN wrote:

> Merhaba,
>
> Turkiye linux kullanicilari grubu/dernegi gibi bir girisi uzun
> zamandir dusunulen bir sey. Sanirim Inet'95 konferansindaki Linux
> tanitim seminerleri sirasinda bazi gelismeler olabilir. Ilgilenen
> herkesi bekleriz..
>
> Saygilar...
> --
> cagri

Mantikli ... Fakat dogruyu isterseniz bu linux tanitim seminerlerine katilan
kisilerin 70%'inin gercekten Linuxun ne oldugu konusunda bilgisi oldugunu
sanmiyorum (bu cumleye tepki gelecegine eminim.. ama dogrusu bu) Ve ben
bir topluluk soz konusu oldugu zaman mukemmelige onem verilmesi
gerektigine inaniyorum. Bu yuzden aniden bir yapilanma yerine daha uzun
bir yapilanma (egitim ve deneyim savunucusuyum da) sureci sonunda birseyleri
bir araya getirmeye ne dersiniz? Her turlu yardima acik oldugumu yeniden
belirtmek isterim. Iyi calismalar

BARC ++