Re: unix on 8086...

bilgin sonmez (bilgin@hitit.bimel.com.tr)
Fri, 3 Nov 1995 20:06:31 +0200 (EET)

bir zamanlar minix diye bir isletim sistmei vardi. 720 K disketlerle
kuruluyordu. 8088 uzerinde bile calisiyordu. onu deneyebilirsinz. bende
kitabi var ama disketleri galiba sildim. 12-14 disket falan olacak.
pek bir ise yarayacagini sanmiyorum. 386 uzerine linux kursaniz olmuyor
mu?

iyi calismalar.
bilgin