Re: fsck

Barcin Alpcigay (barcin@yef.au.edu.tr)
Thu, 2 Nov 1995 20:14:58 +0300 (EET)

Merhaba,
Buyuk bir ihtimalle makinenin tanimini yaparken (pardon /dev/sda3)
kullanilan parametreler yanlis verilmis. Super Block'un genelde hatasi
bundan kaynaklaniyor. Benim de benzeri bir hata ile karsilasmam 1GB'den buyuk
bir hard diski makineye tanimladigimda olmustu . Kaybolan Tracklar. Super
Block kafayi yemisti falan. Sanirim Yeniden tanimlamaniz sizin icin daha
iyi olacaktir . Ama eger onemli bir bilgi kaybiniz olacaksa yanindan bile
gecmeyin. Ya da yedekleyip yeniden deneyin . Detay ve degisebilecek
settingler icin LDP'yi okumanizi oneririm. ODTU'de var. Olumlu ya da
olumsuz tum sonuclardan lutfen beni de haberdar edin. Iyi calismalar.

BARC ++