Re: nerden bulabilirim

Barcin Alpcigay (barcin@yef.au.edu.tr)
Thu, 2 Nov 1995 17:34:51 +0300 (EET)

MErhaba,
Bunun icin ille de CD versionuna ihtiyaciniz yok. Ayrica bunun icin
bosuna para odemenizi de onerrmem. Cunku her yerde linux'un install
setlerini bulabiliyorsunuz zaten. (Refer to METU's FTP site)
EGer detayli bilgi ya da yardim isterseniz bu konuda size yeterince
yardimi seve seve yapabilirim. Ancak elinizdeki makinenin standart
configurasonuna dikkat etmenizi oneririm. Her neyse detay icin kisisel
mail atabilirsiniz. Iyi calismalar..

BARC ++

P.s: Linux the choice of the GNU generation