Re: xconfig on 1.3.36 ve 1.3.37

Yavuz Selim Komur (yavuz@albatros.cc.akdeniz.edu.tr)
Mon, 30 Oct 1995 14:29:55 +0300 (EET)

On Mon, 30 Oct 1995, Hirac Kasapoglu wrote:

> Merhabalar,
>
> kernel 1.3.36 ve 37'de kernel'in xconfig opsiyonunu deneyen oldu mu?
> Asagidaki hatayi veriyor:
Ben 35'de denemistim. Calismisti. Bu arada 36'da galiba sorun var.
boot sirasinda named'yi calisinca takiliyor.

> mobydick:/usr/src/linux# make xconfig
> rm -f include/asm
> ( cd include ; ln -sf asm-i386 asm)
> ( cd scripts ; make kconfig.tk)
> make[1]: Entering directory `/usr/src/linux/scripts'
> ./tkparse < ../arch/i386/config.in > kconfig.tmp
tkparse'i sil yeniden derlesin. Cunku yeni patchlerde onun uzerinde
degisiklikler yapildi. config.in dosyasi projelere gore dagitildi.
net/config.in
cdrom/config.in
char/config.in
gibi bolundu.

belki tkparse icin bunu yapmayi unutmus olabilirler.

Selamlar.
Yavuz
No brain, still headache.
Aglama, doverim!