Re: GCC Problem

Yavuz Selim Komur (yavuz@albatros.cc.akdeniz.edu.tr)
Thu, 26 Oct 1995 19:07:46 +0300 (EET)

On Thu, 26 Oct 1995, Yavuz Darendelioglu wrote:

> On Thu, 26 Oct 1995, Atakan Gurkan wrote:
> Ben de temmuz da denemistim ve basarisiz olmustum. Sonucta hazir olana razi
> olmak zorunda kalmistim.
>
> Gecenlerde de perl5'i de derleyememistim.
>

> Yavuz Darendelioglu
> bioyavuz@apis.bio.metu.edu.tr

Konuyu biraz netlestirelim. Biraz once okudum. Yeni linux ELF. Buda
libc.5.0.9 ve gcc 2.7.0 demek oluyor. Ben slackware 2.0 da bile bunlari
basariyla calistirdim. Hatta kendi conf. libc'yi bile yaratmistim. Kernel
derlerken ELF ile ilgili sorulara dikkatli cevap vermek gerekiyor.
Konu ile ilgili iki soru var. Birincisi kernel'da ELF isteyip
istemediginiz ikincisi ise ELF gcc varmi diye soruyor. Kernel
Makefile'lar ozellik arch\* icindekiler buna gore farkli islemler yapiyor.
gcc'nin vers. ve libc'nin vers.lerini kontrol edin.

Ben henuz kuramadim. ah ah. 19200....

Selamlar.
Yavuz
No brain, still headache.