Linux.css, was Linux install disketleri

F Kagan Guerkaynak (admin@titan.ehb.itu.edu.tr)
Mon, 23 Oct 1995 15:03:56 +0200 (EET)

Galiba daha once cevap yazmaliydim, bu bilgi henuz css de yok.
Acikcasi css hakkinda aldigim(iz) ilk feed-back bu,
Ancak TR'deki hangi sirketlerin sozkonusu CD'leri getirebilecegi
konusunda cok iyi bir bilgim yok, nasil toplayabilirim onuda bilemiyorum.

Yakin zamanda (herhalde inet-tr95'ten sonra) bir major
update yapacag(iz) :-)

sorry,

> ITU'den aldigim linux.html dosyasinda boyle bir bilgi yok. Baska bir
> yerdeki CSS denmi bahsediyorsunuz.?

css hakkinda elestirileri ve onerilere her zaman acigim

kgf@titan.ehb.itu.edu.tr

Iyi calismalar
F. Kagan Guerkaynak