Re: Linux install disketleri...

Atakan Gurkan (agurkan@newton.physics.metu.edu.tr)
Sun, 22 Oct 1995 12:48:03 -0500 (EST)

On Fri, 20 Oct 1995, Kemal Dogan wrote:

> Merhaba;
>
> Linux'i install etmek istiyorum. Fakat Netscape den ftp ile almak cok
> uzun suruyor.
>
> Sadece boot ve root disketlerini hazirlayabildim. Diger disketleri
> hazirlamanin kolay bir yolu yokmu? Her disketin compress edilerek tek bir
> file haline getirilmis hali varsa tek seferde alabilirim. Veya Netscape de
> direktoru bazinda almak mumkunmu.? Yani ../a1/ direkorunu klikledigim
> zaman a1/ in altindaki dosyalari tek seferde alabilirmiyim.?
>
> iyi calismalar dilegiyle..
>
> Kemal Dogan
> [...]

Selam,
Uzun suredir linux install etmedim ama, son hatirladigima gore nfs
uzerinden install cok kotu bir cozum degil. Ayrintilarini hatirlamiyorum,
ancak network disklerine ihtiyacin olmasi ve netconfig'i calistirman
gerekecegi muhtemel.
Belki daha bilgili biri bir yanit yazar :-(

Basarilar...
Atakan