Re: Linux install disketleri...

Murat Balci (balci@baum01.ege.edu.tr)
Sun, 22 Oct 1995 10:32:38 +0300 (EET)

On Sat, 21 Oct 1995, F Kagan Guerkaynak wrote:

> cd /pub/linux/sunsite/distributions/slackware/slakware
> bin
> prompt
> hash
> get a1.tar a2.tar a3.tar a4.tar a5.tar

yada zaman kazanmak acisindan ;
get a1.tar.gz
yada;
cd ..
get slakware.tar.gz // ama pek fazla umitlenmeyin en fazla 90 Mb
kadar cekebildim bu sekilde, ama hepsini cekemedigim icin bi ise
yaramadi.. :)
Tabiki bu dedigimi seyler her ftp daemon'u tarfidan
desteklenmiyor. Sunsite destekliyorum diye yaziyor, ama ne hikmetse ben
beceremedim. Ama ftp.freebsd.com gayet guzel calisiyor. ( gercekten
muthis bir mirrorlari var, nereyi isterseniz mevcut ! )
murat.

> seklinde directory'lerin isimlerinin sonuna .tar ekleyerek tum directory'i
> tek bir file olarak alabilirsiniz...

> Tabii yukarida soyledigim, tam olarak sizin sorunuzun cevabi degil :-(
> ,sorry

> Tesekkurler.

> F.Kagan Guerkaynak

----
Murat Balci UNIX sys. Admin
s-mail : Ege Universitesi B.A.U.M - Bornova, IZMIR, TURKIYE.
e-mail : balci@baum01.ege.edu.tr Phone :+(90)(232)3881080-253