Re: Bir soru

Cagri COLTEKIN (cagri@compclup.ceng.metu.edu.tr)
Fri, 20 Oct 1995 12:09:09 +0200 (EET)

On Fri, 20 Oct 1995, Atakan G=FCrkan wrote:

>=20
> Bu aslinda yanittan cok eklenti olacak.
>=20
> On Wed, 18 Oct 1995, Cagri COLTEKIN wrote:
>=20
>=20
> more'u bilemem ama less -r ise yarayabilir.
> =20
>=20
> Ben de bir tane yaziyorum ve bitmek uzere

=09Seninki sanirim tcl/tk kullaniyordu, hizli olur. guzel de. benim=20
amacim dedigim gibi sadece uzerinde Xlib ogrenecegim bir uygulama.=20
Cabuklasitiracaksa elimden geldigince yardim edebilirim.=20

>=20
>=20
> Benzerleri neler ?

=09DOS icin onlarca boyle editor var. kisa yoldan bunlardan birini=20
kullanmak da mumkun.

--
cagri