Re: Bir soru, timezone hakkinda

Murat Balci (balci@baum01.ege.edu.tr)
Mon, 16 Oct 1995 20:50:50 +0300 (EET)

On Mon, 16 Oct 1995, Cagri COLTEKIN wrote:

> aslinda slackware kullaniyorsaniz "Turkey"secme sansiniz var.Ama Time Zone"u
> gmt+2 olarak secebilirsiniz.

Diger sistemleri bilemeyecegim ama Digital UNIX'te bunu size
install ederken soruyor ve yaz/kis saati uygulamalarinida naliyor. Gecen
ayki ileri saatten geri saate donuldugunde bana hayli hos bir surprix
yapmisti ve pazar gunu tum aletler saatlerini 1 saat geri almisti ek bir
ayarlama yapmadan :)
murat.

----
Murat Balci UNIX sys. Admin
s-mail : Ege Universitesi B.A.U.M - Bornova, IZMIR, TURKIYE.
e-mail : balci@baum01.ege.edu.tr Phone :+(90)(232)3881080-253