Re: INET-TR 95 Calisma onerisi

Yavuz Selim Komur (yavuz@albatros.cc.akdeniz.edu.tr)
Tue, 26 Sep 1995 15:46:08 +0300 (EET)

On Tue, 26 Sep 1995, F. Kagan Guerkaynak wrote:

> Alpha'nin bayii galiba Digital, en onemli sorun makina bulabilmek.

Bence digital ve Escort (tr temsilciligini aldi) ile gorusulebilir. Bize
O tarihler arasinda kullanmak icin bir makina verebilirler. Balci'nin
dedigi gibi. Kisitli butceli yerler icin iyi bir gelisme. Hem onlarin
reklamini yapariz. Bu arada da Alpha'yida denemis oluruz. Belki SUN'lar
icinde boyle birsey yapabiliriz. Ne dersin Yener.

> [...]
> gerekecek (ki bu buyuk bir is degil). Orada makinalarin bulunmasi konusunda
> ufak bir sorun var (sifirdan baslamak istedigim icin bos HD lazim...) asil
> show orada. Eger bilkent'te yapilirsa (ki sanirsam oyle - kesinlesti) o
> zaman oranin rorqual ile 2 Mbit baglantisi var. Oradan NFS ten bile
> yukleyebiliriz. Tum utilityleri de orada bulabiliriz.
>
> Bana bir de ilgilenebilecegin konulari siralayabilirsen sevinirim.
> Mesela ben X setup uzmaniyim diyebilirsen ... :-)
>
> Herneyse, haftasonuna kadar bakalim kac kisi olacagiz. Ona gore bir

Selamlar.
Yavuz
No brain, still headache.
Aglama, doverim!