Re: INET-TR 95 Calisma onerisi

Murat Balci (balci@baum01.ege.edu.tr)
Tue, 26 Sep 1995 08:09:26 +0300 (EET)

On Mon, 25 Sep 1995, F Kagan Guerkaynak wrote:

Kagan cok cok iyi dusunmussun. Benim kafamda Linux'un kisitli
butceleri olan ortamlardaki uygunlugu ile ilgili bir paper yollamak vardi
konferansa. Ancak buyuk bir sorun var, bukadar basit birseye bile
ayiracak fazla vaktim yok, hergun bir suru sacma sapan sey cikiyor.
Yinede vakit bulursam bunu yapmaya calisacagim. Diger taraftan seninkisi
cok cok daha guzel birsey olacak. Konferansa katilip katilamayacagimi
bilmiyorum ama buradan yapabilecegim birsey olursa yardima hazirim.
Saygilar.
murat.

> Merhaba,
>
> 18-19 Kasim 1995 tarihlerinde Ankarada yapilacak olan 1. Turkiye'de Internet
> konferansi icin bir egitim semineri duzenlemek istiyorum. Bu seminerde beraber
> calisacak gonulluler ariyorum.
>
> Kisaca yapmak istedigim: uc dort makinadan olusan bir network uzerinde
> uygulamali olarak Linux'un internet uzerinde kullanimini gostermek. Bu calisma
> cercevesinde konferans suresince, (on-line) linux tabanli bir network kurmak,
> bu network'un kurulus asamalarini aciklamak ve belgelemek amaclanmaktadir.

> [...]

----
Murat Balci UNIX sys. Admin
s-mail : Ege Universitesi B.A.U.M - Bornova, IZMIR, TURKIYE.
e-mail : balci@baum01.ege.edu.tr Phone :+(90)(232)3881080-253