Re: macintosh disketleri

bilgin@bilgin.bimel.com.tr
Thu, 14 Sep 1995 20:56:39 CDT

>On Thu, 14 Sep 1995, Fatih Buyuktas wrote:

->silindi
>sunsite mirror'da ALPHA/hfs (galiba boyleydi) kernel patch'i var. Onu
>kernel'e link ediyorsunuz. Sonra disketleri mount ediyor.
Sunsite.unc.edu 'da pub/linux/ALPHA/hfs de varmis. bu aksam cekip denedim.
sadece kernel 1.2 ve 1.3 destekliyor. ve RO mount yapiyor. bizdeki Kernel
1.1.59, olmadi. kernel upgrade yapmam lazim. su siralar yapamam. sonraya
kaldi.
Bu arada appletalk baglantisinin mumkun oldugunu da ogrenmis olduk.
yardimlara cok tesekkurler.

-> silindi

--
Bilgin Sonmez