Re: macintosh disketleri

bilgin@bilgin.bimel.com.tr
Thu, 14 Sep 1995 15:56:17 CDT

>On Thu, 14 Sep 1995, Fatih Buyuktas wrote:

-> silindi
>sunsite mirror'da ALPHA/hfs (galiba boyleydi) kernel patch'i var. Onu
>kernel'e link ediyorsunuz. Sonra disketleri mount ediyor.

bu patch isimi gorur sanirim ama ftp.metu.edu.tr/mirrors/sunsite/ALPHA/hfs de
indexlerden baska birsey bulamadim. kesilmeden cekebilecegimi bilsem sunsite'a
bakacagim. belki hafta sonu denerim.

bu arada, istedigim sadece mac disketlerini okumak. mac baglantisi istemiyorum
simdilik.
yardimlara cok tesekkurler.

-> silindi

--