Re: macintosh disketleri

Yavuz Selim Komur (yavuz@albatros.cc.akdeniz.edu.tr)
Thu, 14 Sep 1995 13:36:20 +0400 (EET DST)

On Thu, 14 Sep 1995, Fatih Buyuktas wrote:

> [...]
sunsite mirror'da ALPHA/hfs (galiba boyleydi) kernel patch'i var. Onu
kernel'e link ediyorsunuz. Sonra disketleri mount ediyor.

> Mac disketlerini Linux uzerinde hic denemedim ve olabilirligini de
> hic arastirmadim. Ancak Linux ve Mac'in haberlesmesini saglamak
> amacindaysaniz, Linux 1.2.x ya da 1.3.x uzerinde NetAtalk paketini bir
Bu uygulamayi biraz acarmisin. Neler nerede calisiyor. Ikinci olarak
linuxde aplletalk destegi gerekiyormu.

Selamlar.
Yavuz
No brain, still headache.