Re: Listproc v6.0 -- rc.local

Can Baysal (baysalc@boun.edu.tr)
Fri, 8 Sep 1995 12:58:41 -0400 (EDT)

Selamlar;
Korkarim son bir yildir yapmadigim bir hatayi yaptim ve su anda
listproc dosyalari arsivimizde yok :((((((((((((((, simdi backup
uzerinden indiriyorum, dosya yuklendigi zaman /pub/Unix altinda olacak.
Bu arada ozur olarak :)) DEC-MIPS-ULTRIX icin compile edilmis halini de
butun directory tree'yi (local listeler ve config dosyasi haric tabii)
/pub/Unix ve /pub/dec altina koyacagim.

Iyi calismalar;
Can;