Re: Listproc v6.0

Cagri COLTEKiN (cagri@compclup.ceng.metu.edu.tr)
Thu, 7 Sep 1995 22:41:55 +0300 (EET DST)

On Thu, 7 Sep 1995, Yavuz Darendelioglu wrote:

> rc.local icerisine sistemi kilitleyen bir "serverd" eklemistim ve sistem
> o noktada kilitleniyor. Sistemi acamadigim (boot edemedigim) icin
> asagidaki oneriyi uygulamiyorum.
>
> Yeni oneri?
Kisisel bir cevap yazdim. Ama belki diger liste uyeleri de ilgilenebilir.

Bu durum aslinda sIkca basimiza geliyor. Kutulmanin iki yotemi var:

o Disketten (Bir boot diskle ya da boot-root ikilisi ile) sistem
acilir, / file system mount edilir ve onceki onerilerden biri
burada uygulanarak sistem yeniden boot edilir.

o Sistem tek kullnicili `Single User' acilir (Lilo: promptunda
kernele S yada single parametresi gecirilebilir. Orn:
Lilo: linux S
). bu durumda acilista rc.* dosyalari calismayacagindan
buradaki herhangi bir sorun yine ayni yontemler kullnilarak
cozulup sistem tekrar cok kullnicili "mode" a gecirilir (
logout edip gerekli `run level' -genllikle 5 xdm icin 6-
secilebilir, ya da reboot edilir.)
NOT: bu yontem kullnilirken sisteminiz / file sistemi ro
mount edebilir. Dosyalari degistirebilmek icin,
mount / -nw -o remount
komutuyla tekrar rw olarak mount edebilirsiniz.

> Saygilar,
>

> Yavuz Darendelioglu
> Ankara / TURKEY

Saygilar...