Re: Linux icin Motif benzeri (ve UCRETSIZ) bir 'library'

Mehmet Can YILDIZ (mcan@turkuaz.cc.marun.edu.tr)
Mon, 4 Sep 1995 17:51:19 +0200

On Mon, 4 Sep 1995, Murat MAGA wrote:

> Ayni toolkitten (tk) bahsediyorsak, linux uzerinde var.
> Hatta disk serilerinin icinden cikiyor zaten

Linux uzerinde ne tur bir tk var bilmiyorum ama $u anda metu den
alabileceginiz tcl/tk scripting dilinin (her nekadar ben denemedi isem
bile) Linux ortaminda cali$tiginin duydum. Isterseniz bir deneyin.

mcan.

Mehmet Can YILDIZ
mcan@turkuaz.cc.marun.edu.tr