Re: Linux-FAQ, duzeltmeler NASIL OLACAK ?

Murat Balci (balci@baum01.ege.edu.tr)
Tue, 8 Aug 1995 13:42:31 +0400 (EET DST)

On Tue, 8 Aug 1995, F Kagan Guerkaynak wrote:

> [...]
>
> o Su an yazilamamis olan kisimlari (modem connection vs) cikarilim mi
> yoksa ileriki surumlerde diye bos mu birakalim :-)
>
> o LDP ve linux@bilkent.edu.tr hakkinda bilgi vermemiz gerekecek

> Listeyi takip edenlerden bir ricam olacak:
>
> ( cat question > /dev/null ama olsun )
>
> Lutfen FAQ icerisinde gormek istediginiz sorular ve cevaplari varsa (sadece soru
> olsa bile :-) listeye iletebilir misiniz.
>
> TR icerisinde hangi site'larda public access linux distribution var.
> Official bir mirror olmasina gerek yok, sadece ulasilabilir kopyalar nerelerde
> ekleyebilirsek yararli olur diye dusunuyorum.

pek bilinmiyor sanirim ama

ftp://ftp.ege.edu.tr/pub/unix/Linux'un altinda diskler var. version unu
bilmiyorum ama cok eski birsey degil. Bu taraftakilerin amerikaya
gitm,elerine gerek yok..
murat.

> Iyi Calismalar
> F. Kagan Guerkaynak
>
> e-mail kgf@titan.ehb.itu.edu.tr

----
Murat Balci UNIX sys. Admin
s-mail : Ege Universitesi B.A.U.M - Bornova, IZMIR, TURKIYE.
e-mail : balci@baum01.ege.edu.tr Phone :+(90)(232)3881080-253