Re: your mail

Mustafa Akgul (akgul@bilkent.edu.tr)
Mon, 24 Jul 1995 15:09:37 +0400 (EET DST)

> From: GUBIM::SADI "DR.SADETTIN OZYAZICI SADI@GUBIM.BIM.GANTEP.EDU.TR" 24-JUL-1995 15:07:20.66
> To: MX%"kgf@titan.ehb.itu.edu.tr"
> CC: SADI
> Subj: RE:Linux-Slip problem
>
> Iyi gunler Kagan Bey,
>
> Mailinizi biraz once okudum. Soylediginiz seyi daha onca yaptim calismadi.
> Cunku Decserver 700 un portunun Ip numarasi ayni zamanda baglanan PC nin
> de IP numarasi oluyor. Dos altinda da bu sekilde oluyor. Yani hem porta
> hemde Pc ye ayri ayri IP numarasi verilmiyor. Zaten Decserver in kitabinda
> [...]

Sayin Ozyazici,

Siz Linux uzerinde Interfnet acisindan tam ne yapmak
istiyorsunuz ?

linux'u bir kisisel bilgisayar/client olarak mi kullanmak
istiyorsunuz ,
yoksa linux'i full internet host olarak kullanmak mi
istiyorsunuz ?
sizin yapmaya calistiginiz'dan bir host yapmak fikriniz
anlasiliyor ama
Dec server'in tavsiye sozu sanki sanki birinci alternatif'i
istiyorsunuz gibi bir suphe uyandirdi ?

Sayet linux uzerinde her hangi bir internet deamon'i
calisacaksa, DOS'dakinden farkli bir yol izlemek gerekir.

Saygilar