Re: yani kernel'da problem

Tarkan Eyerci (e073904@narwhal.cc.metu.edu.tr)
Sun, 18 Jun 1995 00:05:44 +0400 (MEDT)

On Sat, 17 Jun 1995, Mustafa Akgul wrote:

> Muhtemelen lilo'yu calistirmadiniz ?
> yeni kerneli urettikten sonra lilo'nun da calsimasi lazim.
> Ayni hatayi bende yapmistim.
>
> Saygilar
> Mustafa Akgul

hayir , lilo.conf 'da yeni kernel'imi belirtip lilo da calistirdim.
sonra yeni bir source alip denedim, artik calisiyor. eger sorun benden
kaynaklanmiyorsa, aklinizda olsun, slackware'in son versiyonu ile gelen
kernel'in source'unda bir problem var.
israrla hatayi kendinizde aramayin derim.

=>> Ceng-3 METU e073904@narwhal.cc.metu.edu.tr