Re: Linux'ta guest olarak sadece console login

Yavuz Selim Komur (yavuz@albatros.cc.akdeniz.edu.tr)
Sat, 17 Jun 1995 12:06:48 +0400

On Fri, 16 Jun 1995, Fevzi Alimoglu wrote:

> Merhaba
> Odamdaki Linux makinesinden okuldaki ana server makinelerine oldukca SIK
> olarak telnet yapiliyor. Bu yuzden bircok kisiye account acmak yerine
> sifresiz bir guest hesabi acmak istiyorum. Yalniz bu durumda disaridan da
> guest olarak login edilebilir. Bu da guvenlik acisindan istenmeyen bir durum.

Guest'i bos ver. Sana YP (NIS) kurmani oneririm. ypbind programini temin
ettikten sonra okulunuzdaki sistemciden yp-domainname'i ogren. Sonra
(zaten README ypbind ile gelir) tanimlamalari bitirdikten sonra baglanmak
isteyen sistemdeki account'unu kullansin.
Yapmistim. Gene yaparim.

> FEVZI ALIMOGLU e-mail : alimoglu@dec002.cmpe.boun.edu.tr
> Bogazici U. Istanbul URL : http://dec002.cmpe.boun.edu.tr/~alimoglu/

Yavuz