Re: Yeni slackware hakkinda

Tarkan Eyerci (e073904@narwhal.cc.metu.edu.tr)
Mon, 12 Jun 1995 11:11:17 +0400 (MEDT)

On Mon, 12 Jun 1995, F Kagan Guerkaynak wrote:

> Mesele belki de boot disketinde yer alan kernelledir. Su ana kadar sadece
> NE2000 bir makina ile boot diketi sorun cikardi, onu da eski boot disketleri
> ile calistirdim.
> 3c509 ile iki makina
> Bir diger model Ne2000 ile bir diger makina 2.2 nin boot disketleriyle
> sorunsuz calisti. (net)
>
> Sorun su olabilir net disketinde bulunan kernel ile base den yukledigi kernel
> arasinda fark olabilir ?

evet simdi hatirlamaya basliyorum, kesinlikle haklisin, kernel problem
cikarinca root disk'deki kernela bakmistim ayni kernel degil, root
disketindekini digeriyle yer degistirince calismaya basladi. (nadiren boot
etmiyor, bunun hardwareden kaynaklandigini saniyorum) tabi kerneli digerinin
ustune kopyalamak yetmiyor. 'lilo' demezseniz gozden kacan bu ufak ayrinti
cok ugrastirabilir.

> Bu ilginc, ancak inanmak zor geliyor, en azindan benim basima hic gelmedi,
> calisan ust uste birkac kere calisti, calismayan ise bes denemede dahi calismadi
demek 5 kere denedin :)

> Iyi calismalar
> F. Kagan Guerkaynak

iyi calismalar