Re: Yeni slackware hakkinda

F Kagan Guerkaynak (admin@titan.ehb.itu.edu.tr)
Mon, 12 Jun 1995 10:35:52 +0300 (EET DST)

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Mesele belki de boot disketinde yer alan kernelledir. Su ana kadar sadece
NE2000 bir makina ile boot diketi sorun cikardi, onu da eski boot disketleri
ile calistirdim.
3c509 ile iki makina
Bir diger model Ne2000 ile bir diger makina 2.2 nin boot disketleriyle
sorunsuz calisti. (net)

Sorun su olabilir net disketinde bulunan kernel ile base den yukledigi kernel
arasinda fark olabilir ?

> selam,
> benim de bircok kere basima geldi, mantikli bir aciklamasini bulamiyorum
> ama ilginctir ilk seferde ethernet kartini tanimiyorsa, ikinci veya ucuncude
> kesin taniyor.

Bu ilginc, ancak inanmak zor geliyor, en azindan benim basima hic gelmedi,
calisan ust uste birkac kere calisti, calismayan ise bes denemede dahi calismadi
> =>> Tarkan Eyerci e73904@ceng.metu.edu.tr
> =>> Ceng-3 METU e073904@narwhal.cc.metu.edu.tr

Iyi calismalar
F. Kagan Guerkaynak