Re: Yeni slackware hakkinda

Tarkan Eyerci (e073904@narwhal.cc.metu.edu.tr)
Mon, 12 Jun 1995 01:56:23 +0400 (MEDT)

On Sun, 11 Jun 1995, Can Baysal wrote:

> Selamlar;
> Uzunca bir suredir elimde olmasina ragmen (bayramdan beri,
> tesekkurler Yener) yeni seti ancak bir kere install edebilmistim ve o
> sirada benim wd3x80 ethernet kartimi tanimamisti, bugun kernel'i compile
> etmek niyetiyle makinanin basina oturdum, oncelikle sistemi yeniden
> install ettim (eski surumun root/boot diskleriyle) ve bu sefer hic
> problem cikartmadan calisti. Bu tur durumlarla karsilasan olup olmadigini
> ogrenmek isityordum. Yani ozellikle taninmayan ethernetlerle ilgili bir
> [...]

selam,
benim de bircok kere basima geldi, mantikli bir aciklamasini bulamiyorum
ama ilginctir ilk seferde ethernet kartini tanimiyorsa, ikinci veya ucuncude
kesin taniyor.
meshur fikradaki gibi;

Bir bilgisayar muhendisi,bir elektrik muhendisi ve bir makine
muhendisi arabayla yolculuk yapmaktadirlar.Bu arada araba
bozulur.
-Elektrik muh :"Kesin atesleme sisteminde bir bozukluk oldu."
-Makine muh:"Olur mu canim...Kesin karburatorde bir ariza var".
-Bilgisayar muh:"Bir inip tekrar binelim belki calisir".

=>> Tarkan Eyerci e73904@ceng.metu.edu.tr
=>> Ceng-3 METU e073904@narwhal.cc.metu.edu.tr