Re: listserv & Web deamon tavsiyeleri

Murat MAGA (maga@promete.tetm.tubitak.gov.tr)
Wed, 7 Jun 1995 14:02:14 +0400 (EET DST)

On Wed, 7 Jun 1995 b=3Dsonmez%Ankara%BIMEL@vines1.Bimel.com.tr wrote:

> Sirketimizde kurdugumuz linux uzerine DNS'e ilave olarak kisitli bir=20
> listserver ve Web server kurmak istiyoruz.

listserver'=FD hic denemedim, ama listproc'u derleyenler oldu=F0unu=20
biliyorum. Onun Web icin ncsa httpd'inin direk linux icin binary'si=20
mevcut. 3 adet konfigurasyon dosyasini alip derlemeniz gerekli. Yalniz,=20
CERN daemon'in daha cok yetenegi var. Ikisini de odtu arsivinde=20
bulabilirsiniz.