Re: FAQ son durum, basliyoruz :-)

Murat MAGA (maga@promete.tetm.tubitak.gov.tr)
Wed, 31 May 1995 16:57:30 +0400 (EET DST)

On Wed, 31 May 1995, F Kagan Guerkaynak wrote:

> Soyle bir toparlamak istedim
>

> BOLUM 1 Murat Maga (draft bitti)
> BOLUM 2 Murat Maga
> BOLUM 3 Murat Maga
Bolum 2 ve 3 de bitti.
> BOLUM 4 Cagri Coltekin
> BOLUM 5 Murat Maga (yeni fikirler)
> BOLUM 6 Cagri Coltekin
> BOLUM 7 F. Kagan Guerkaynak
> BOLUM 8 F. Kagan Guerkaynak
> BOLUM 9 F. kagan Guerkaynak
>
> Anlastik mi ?
Ehh, anlastik gibi

> Bu arada hazirlanan draftlari ftp.tubitak.gov.tr a durdugu yere mi
> koyacagiz yoksa incoming'e mi ?

Oraya yazma hakki verdim oraya koyabilirsiniz

> Bolumler bitince hepsini biraraya getiririz, spell check ve tamam :-)
>
> Murat: O mail TR karakterlerden mi oyle geldi ?
> Bence Css yi orjinal'den bir ceviriden cok kendi deneyimlerimizle
> desteklemeliyiz.
> Mesela ana kaynak olarak METU ve varsa diger arsivlerden
> bahsedilmeli..
vi'in azizligi yuzunden oyle geldi mail. Icinde -nedense-
cevirmedigi birkac tane karakter kalmis.
Ben aslinda linux'a verilen yanitlar acisindan bakiyorum. Bazi sorulara
gayet iyi yanitlkar verilmis, onlari kullanmamak hata olur bence. Tabiiki
kendi deneyimlerimizden bahsedecegiz. Ben faq'ta asil 3 site'i (sunsite,
tsx, funet) verdim, ama dokumanlar ve butun software icin odtu'ye atifta
bulundum

> Cagri: O kesinlikle bir taslak, nasil istersen oyle gelistir.
> Hepsi biraraya gelince daha rahat tartisabiliriz.

Taslaga bence ayrintili bir installation anlatimini eklemeliyiz. Zira
elimizde turkce installation.howto ya da slackware'in dokumanlarinin
turkcesi yok.

> TR font:Su an draft icin ASCII kullanacagim, Ama son hali icin SOZ VERIYORUM
> istediginiz seklini yetistirecegim.

Ben sizin iyiliginizi dusundugum icin once turkce yazin diyorum. Cunku
metinde gerekli yerlere turkce harfleri yerlestirmekle, yeniden yazmak
arasinda en ufak fark yok. Yine de siz bilirsiniz.

> Herkese iyi calismalar
Size de kolay gelsin,