Re: ne1000 ve linux

Yener YIGIT (yener@knidos.cc.metu.edu.tr)
Wed, 31 May 1995 11:13:05 +0200 (EETDST)

ben genel bir cevap vermek isterim,

bir kart ne2000 (yada ne1000) modunda ise iki durumdadir.
bir: sadece bu modlari emule ediyordur ama eth adresi Nov*ll
prefix ine sahip degildir satin almamistir yani,
iki: Nov*ll prefix ini satin almistir.

Linux (benim gozlemlerime gore) bir durumunda olan kartlari anlamiyor.
o yuzden prefix e dikkat edin.

On Wed, 31 May 1995, AKIRMAK HASAN BASRI wrote:

> Gerci tartisilir gibi oldu ama acaba ne1000 kartinda linux'un
> sorun cikarmasi gibi bir durum var mi? (Ethernet-HOWTO'da 'supported'
> diyor galiba ama sanki benim linux yuklemeyi denedigim makinada sorun
> cikardi)
> Herkese iyi calismalar.
>
> NOT : Hazirlamayi dusundugunuz FAQ insallah yeterince ayrintili olur.
> Cunku bilen birisine 'gereksiz' gelen bircok seyin yoklugu dokumanlar-
> dan yola cikarak birseyler yapmaya calisanlarin basini agirtabiliyor.
> (Ben canli ornegini olusturmaktayim :)) Kolay gele ...
>
> hasan b.

> [...]

* Yener YIGIT yy yy yy yy
* Email: yener@metu.edu.tr yy yy yy yy
* Phone: (312) 2101000 x 3332 yy yy yy yy
* Network Group yy yy
* Computer Center yy yy
* METU Turkiye yy yy