Re: neden linux

Yener YIGIT (yener@knidos.cc.metu.edu.tr)
Mon, 29 May 1995 19:29:28 +0200 (EETDST)

Asagidaki sloganlar harika !
ama uzun sure once Linus tarafinda aciklanan (~=2 sene once)
Linux bir sure sonra ucretli bir yazilim olacaktir
kurami hala gerceklesmedi,
ama birgun bununla karsilasabiliriz,
bence unutulmamasi gereken onemli bir konu.
:-(
Ayrica hala Linux un VM i kotu :-(

bence boyle bir buklet gusel olur.

On Mon, 29 May 1995, Murat MAGA wrote:

> Faq disinda, insanlarin neden linux secmeleri gerektigiyle ilgili neden=20
> Linux diye bir dokuman hazirlamayi planliyorum. Sloganlar seklinde. Benim=
> =20
> aklima gelen birkac taneyi siraliyorum. Oneriler bekleniyor,\
>
> =09=09=09NEDEN LINUX?
>

> * Ucuza UNIX makinasi bulamiyorsaniz,
> * =DD=FEletim sistemlerine para odemekten sikiliysaniz,
> * PC'nizin gercek 32 bit gucunu kullanmak istiyorsaniz,
> * =DD=FEletim sisteminizle dilediginizce oynamak istiyorsaniz,
> * DOS+Windows uzerinde TCP/IP konfigure etmekten bayildiysaniz,
> [...]

* Yener YIGIT yy yy yy yy
* Email: yener@metu.edu.tr yy yy yy yy
* Phone: (312) 2101000 x 3332 yy yy yy yy
* Network Group yy yy
* Computer Center yy yy
* METU Turkiye yy yy