Linux Listesi (fwd)

Mustafa Akgul (akgul@bilkent.edu.tr)
Thu, 4 May 1995 11:16:07 +0400 (EET DST)

Forwarded message:

From: F Kagan Guerkaynak <admin@titan.ehb.itu.edu.tr>
Subject: Turkiye Linux kullanicilari, var mi ? :-)
Date: Thu, 4 May 1995 08:13:10 +0400 (EET DST)

Merhaba,

Surekli gelisen, resmi dokumantasyonu tamamlanmamis bir isletim sistemini
konu alan bir liste olarak linux@bilkent.edu.tr, bence cok fazla sessiz.

Kimse ciddi olarak linux kullanmiyor mu?

Yoksa hickimse sorunlarla karsilasmiyor mu?

Veya bu tur tartismalar baska bir yerde mi surduruluyor?

Bulundugum yerde Linux yogun bir sekilde kullaniliyor. Benim sorumlu
oldugum yerel agda devamli aktif 3 makina ve nete bagli olmayan 2 makina
daha var. Ayrica yakin iliski icinde bulundugum iki yerde de linux server
olarak kullaniliyor.

Burada bulunan linux makinalar

router,NIS server, DNS host, PCNFS server, Print server,Mail server
httpd server olarak

kullanilmaya calisiliyor :-)

Kisaca, ben linux konusunda bildiklerimi paylasmaya hazirim. Ortalik cok
sessizdi, belirtme ihtiyaci duydum :-)

F. Kagan Guerkaynak
kgf@titan.ehb.itu.edu.tr