Re: linux X.25 destekliyor mu

Yener YIGIT (yener@pegasus.cc.metu.edu.tr)
Thu, 23 Mar 1995 09:09:50 +0200 (EET)

Bende 1.1.94 e kadar boyle bir destek gormedim.
aslinda Linux WAN ile pek ilgilenmedi simdiye kadar.
Ethernet ve Slip ten sonra en son olarak TokenRing support
koydular kernel icine.
Ayrica kernel 1.2.0 (hatta 1.2.1) cikti.
konu acilmisken linux u amator olarak kullananlara bir tavsiyem var.
teknik olarak version numaralarinda ikinci rakam tek ise (x.1.y mesela
1.1.44) ALPHA ikinci rakam cift ise (x.2.y mesela 1.2.0) BETA version
oluyor. Tavsiyem yada kernel u yazanlarin tavsiyesi BETA version
kullanmaniz.

bir not daha Linux ip gateway/forward/route isini saglikli yapiyor.
en son deney TokenRing/Slip arasinda routing idi.

uzun oldu ama en son olarak odtu deki linux listesini kapatip
uyelerini linux@bilkent.edu.tr a tasimayi dusunuyorum.
itirazi olan varsa lutfen adresime yazsin.

On Wed, 22 Mar 1995, Mustafa Akgul wrote:

> Eski kernel'le 1.88 dahil desteklemiyordu bildigim kadaiyla.
> Daha sonrakiler destekliyor mu bilmiyorum.
>
> X.25'i router veya terminal server'la cozmek en kolay yol.
>
> Saygilar
> Mustafa Akgul

* Yener YIGIT yy yy yy yy
* Email: yener@metu.edu.tr yy yy yy yy
* Phone: (312) 2101000 x 3332 yy yy yy yy
* Network Group yy yy
* Computer Center yy yy
* METU Turkiye yy yy