Re: Linux'te Gopher Server

Murat Maga - ETM (maga@kalkan.tetm.tubitak.gov.tr)
Thu, 16 Feb 1995 10:49:23 -0500 (EST)

On Thu, 16 Feb 1995, Fatih Buyuktas wrote:

> Merhabalar,
>
> Acaba Linux uzerinde bir gopher server var mi?
> (Hazir compile edilmis) Bir cok yere baktim ama
> bulamadim.

Istersen bizdeki nereyim ama gopher oldukca "site-specific" birsey
Bu gibi programlari binary degilde, compile edip kullanirsan daha
mantikli olur. Ben hem linux hem ultrix'de GN serveri kullandim.
ftp://ftp.bilkent.edu.tr/Internet/gopher/GN gibi bir path sanirim.
Gopher olmak disinda html'ide kullabilisi cok iyi.

> Ayrica, XFree86'yi hakkiyla calistirabilen oldu mu?
> Ben, bir defasinda X Paketini yukledim ancak hersey
> iyi calismasina ragmen bir tek mouse'u kullanamadim.

Mouse tanimi ile hiz ayarini dogru yaptigindan emin misin?

> ( ekranda dansetmeye basladi) Her turlu configurasyonu
> denedim ama mouse ya oynamadi ya da cok hizli hareket
> edip ekranda zipladi.
>
> Saygilar,

Benimde bir sorum var.
Linux'da HITACI 3650/1650S CD-ROM surucu kullanan cikti mi? Data
CD'lerini sorunsuz calistirmasina ragmen, muzik CD'leri gorduremiyoruz.
Data CD'si saniyor.

Iyi calismalar
Murat MAGA