Re: Linux'te Gopher Server

Mehmet Saglam (ms@nuke.hun.edu.tr)
Thu, 16 Feb 1995 10:17:10 +0000 (GMT)

Merhaba,

On Thu, 16 Feb 1995, Fatih Buyuktas wrote:

> Merhabalar,
>
> Acaba Linux uzerinde bir gopher server var mi?
> (Hazir compile edilmis) Bir cok yere baktim ama
> bulamadim.

Ben gopher servisi kurmadim ama sanirim gopher server'in 'source' larini
bulursaniz sorunsuz olarak compile ve link eder. ( eger edemezseniz yardimci
olmaya calisirim)

> Ayrica, XFree86'yi hakkiyla calistirabilen oldu mu?

Ben hem XFree86-2.1 ve XFree86-3.1 i calistirdim ve su an
XFree86-3.1 i kullaniyorum . XFree86-3.1 ile beraber
gelen konfigurasyon paketleri ( benim kullandigim program xf86conf) var,
sanirim ftp://ftp.metu.edu.tr/pub/linux/sunsite/X11 altinda hepsini
bulabilirsiniz. Tek bilmeniz gereken ekran kartinizin desteklenip
desteklenmedigi ( bazi windows hizlandirici kartlarinin calismadigini
biliyorum).

> Ben, bir
defasinda X Paketini yukledim ancak hersey
> iyi calismasina ragmen bir tek mouse'u kullanamadim.
Ben XFree yi logitech, mouse systems ve microsoft mouse lari ile sorunsuz
kullaniyorum. Acaba mouse portunuz dogru mu ? ( /dev/mouse, /dev/ttyS0 veya
/dev/ttyS1).

> ( ekranda dansetmeye basladi) Her turlu configurasyonu
> denedim ama mouse ya oynamadi ya da cok hizli hareket
> edip ekranda zipladi.
Siz buyuk ihtimalle mouse systems yada logitech uyumlu bir mouse u
microsoft modunda kullaniyorsunuz. XFree nin konfigurasyon
kutugundeki mouse tipi satirini degistirirseniz sanirim sorun cozulur.

> Saygilar,

Iyi calismalar dilerim,

Saygilar,

Mehmet Saglam