Re: Forwarding

Cenk KULACOGLU (cenk@compclup.ceng.metu.edu.tr)
Fri, 6 May 1994 21:07:47 +0100

On Fri, 6 May 1994, Mustafa Akgul wrote:

> .forward icinde "|/program-adi flaglar" seklinde bir seyler
> koyarak, gelen mailini process edip uygun folderlara koymak da
> mumkun. Bu is icin deliver, procmail gibi programlar var.
> Elm'inde bir filter programi var bu tip isler icin.

Beni burasi biraz ilgilendirdi. Su anda birkac listeye uyeyim ve mailler
bizim ibm3090 daki accountuma geliyor , oradanda buraya forward ediliyor.
<Bunun sebebi cogu listserv in bitnet uzerinde tanimli olmasi ve
geenlerde oldugu gibi amerika baglantisi kesildiginde bile maillerin
bitnet uzerinden genede gelebilmesi> . Her neyse benim sorunum bu gelen
mailleri degisik folder lara koyabilmek , ornegin rock listesinden gelen
mailleri a folderina , c listesinden gelen mailleri b folderina , ve
bunun gibi ...
Bunun nasil yapildigini yazabilirseniz cok sevinirim ...

Cenkie

| Cenk KULACOGLU | E-mail |
| Technical University | e77302@vm.cc.metu.edu.tr |
| Electrical-Electronical | e77302@144.122.1.1 |